Figyelemfelkető TikTok-kampány a nők egészségéért

2023 nyár – A Roche 2022-ben és 2023-ban is edukációs kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet a szűrővizsgálatok fontosságára, különösen a nőket érintő leggyakoribb betegségek kapcsán.  

A kommunikációs kampány célja az volt, hogy a nők alapvető ismeretekkel rendelkezzenek arról, hogyan, miért és mikor kell HPV- és emlőszűrésre járniuk. Fontos volt továbbá, hogy értsék a HPV és a méhnyakrák közötti kapcsolatot.  

Az üzenet célbajuttatására olyan magyar TikTok influenszereket választottunk, akik őszinte, hiteles és átélhető videóüzeneteikkel a nők széles körét tudják elérni, 18 és 65 év között. Négy tartalomgyártóval együttműködésben 6 TikTok videót gyártottunk és hirdettünk a csatornán. A kampányidőszakban közel 4 millió embert értünk el, és összesen 4,4 millió videólejátszást generáltunk, többszörösen meghaladva ezzel a kezdeti kampánycélokat.